Tegoroczne zimowisko grupa uczniów spędziła w zaśnieżonym Poroninie.

Bliskość stoku narciarskiego i prawdziwie zimowa aura sprzyjała sportom i zabawom na śniegu. Podobnie jak w latach wcześniejszych grupa dzieci i młodzieży uczyła się i doskonaliła swoje umiejętności jazdy na nartach i snowboardzie pod fachowym okiem instruktora. Był też czas na saneczkowanie czy zjazdy z górki na jabłuszkach.

Zmarznięci lub zmęczeni spotykaliśmy się w schronisku na gorącą czekoladę.

Była też okazja do zimowych spacerów po górach – oczywiście z przewodnikiem 🙂 szliśmy Doliną Kościeliską do schroniska, a za kilka dni Doliną Strążyską do zamarzniętego Wodospadu Siklawica.

Pojechaliśmy na wycieczkę do Bochni, gdzie zwiedzaliśmy kopalnię soli. Trasę pokonaliśmy pieszo, a swój pobyt zakończyliśmy w największej z komór o nazwie Ważyn, gdzie znajduje się restauracja, sklep z pamiątkami, boisko sportowe i plac zabaw dla dzieci.

W ramach dodatkowych atrakcji wzięliśmy udział w kuligu, byliśmy w termach w Szaflarach i Bukowinie. W Zakopanem wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę, skąd mieliśmy piękny widok na „Śpiącego Rycerza”, spacerowaliśmy po Krupówkach i weszliśmy do cukierni „SAMANTA” na pyszne kremówki i gorącą czekoladę.

To tylko niektóre z wydarzeń w tym czasie, ale jak co roku przywozimy do Gdyni wspomnienia niezapomnianych chwil!